mandag 8. februar 2010

Gevinst og award


Til min store glede og overraskelse så jeg at jeg var trukket ut som en av vinnerne av Emmelines "give - away". Jeg som ikke vinner på åresalg på kirkebasaren en gang. Og nå har jeg altså vunnet meg en wallsticker, som jeg lenge har siklet på. Heldige meg!


I tillegg har jeg fått den flotte awarden fra skjønne Sissel med den koselige og inspirerende bloggen En tid for alt. Tusen takk, snille Sissell! Deler denne awarden med alle dere flotte bloggevenner der ute!

Kommer tilbake med fyldigere innlegg i morgen:-)

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med gevinst og award! Har selv også vunnet noe, skal blogge om det når gevinsten kommer ;) Ha en god natt, klem!

    SvarSlett
  2. Heia!
    Gratulerer til deg:)
    Klem.

    SvarSlett
  3. GRATULERER!!
    Og takk:)

    Ønsker deg en herlig dag!!!
    Klem fra Anett:)

    SvarSlett
  4. Ja, da var du heldig. Regner med det var en del som deltok på Emmelines giveaway. Og awarden fortjener du virkelig! Klem :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med begge deler... heldiggrisen som vant hos Emmeline :-) :-) Ha en flott dag .-) klemmer

    SvarSlett
  6. Koselig at du vant hos Emmeline :) Og gratulerer med award. Den var jo skjønn, så tror jammen jeg tar den med meg. Takk :)

    SvarSlett