fredag 12. februar 2010

Pus, smykke og kjole


Dette er da den litt sofistikerte katten til Randi, med nydelig smykke laget av matmor selv. ( Jeg har tyvlånt bilder av deg, Randi..) Her er lille pusen foreviget på et tekstilbilde, som seg hør og bør for en storhet... Så får vi håpe Muffsi blir fornøyd med portrettet sitt - og matmor Randi.



Randi lager de lekreste smykker i glasskunst. For å ta en nærmere kikk på de flotte smykkene hun kreerer trykk her.


Et av mine favoritter er dette nydelige perlearmbåndet med glasshjerte.


Som jeg tror hadde passet perfekt til favorittssommerkjolen min fra Cointainer.


For ikke å snakke om favorittskoene. Trukket med nydelig blonde. Er de ikke fine?

Har fått et par utfordringer og en award, men de må visst utsettes til i morgen. For mens far kan sitte timesvis ved dataen helt uforstyrret, så kan mor knapt trykke på en tast før sirkuset er løs....

Ønsker alle sammen en riktig god helg - med eller uten eget sirkus!


25 kommentarer:

  1. Aldeles nydelig, Barbro:-) Matmor og Marie er overveldet (og det er sikkert pus og;)
    Kan nesten ikke vente med å få det opp på veggen.
    Har vært så spent på dette bilde, og vet du, jeg er mer enn fornøyd:-)) Du er en fantastisk kunstner:-))
    Takk for at du tok deg tid..og takk for hyggelig omtale om meg på bloggen din..

    Vi sees i morgen:-) Klem..

    (Nydelig kjole med matchende sko;)

    SvarSlett
  2. hei.
    å så nydelig dette er,herlig bilde a pus i stoff.
    nydelige smykker å,klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Så nydeleg bilete av pusen.
    Du er verkeleg ein kunstnar med tekstil du Barbro:)
    Nydelege smykker Randi lagar, og armbandet var heilt skjønt.
    Eg har også ei favoritt kjole fra Container som eg har brukt masse.
    Skoene dine var verkeleg flotte, og sånne kunne eg godt tenkt meg sjølv:))

    Ha ei fin og god helg,
    og kos deg masse på
    bollemorsvalentindagen:)

    Klem H

    SvarSlett
  4. Fantastisk fint alt sammen.
    Ha en flott fredagskveld med eller uten data.(godt du får ha symaskinen for deg selv)

    Klemmer

    SvarSlett
  5. Bildet ble kjempeflott og skoene dine er ordentlig lekre.

    Hvor har du fått tak i skoene? Kunne tenke meg noe sånn, men i en annen farge.

    Klem

    SvarSlett
  6. Nydelig katt, flott kattebilde og smykker samt sko, men KJOLEN, Barbro, KJOLEN! Noe så stilig, helt i min gate. I'm in love! Ukjent merke for meg, men helt betatt. Ble ikke særlig klokere på nettsidene hvor jeg kan handle slikt i Norge. Sikle, sikle. :-)

    SvarSlett
  7. Wow så nydelige bilder du lager av stoff og tråd! Fallt pladask for de flotte kreasjonene dine jeg...et sånnt kattebilde var jo bare helt skjønt...lager du på bestilling tro....?

    SvarSlett
  8. Så lekkert bilde av katten ble, hun må jo bare bli fornøyd med det:)

    Jeg også elsker container klær, har faktisk en ganske lik kjole til deg, men dessverre har stoffet dratt seg i den ene siden så den er helt skjev.. skal høre med men sy kyndig om det går ann å redde den.

    Wow ja de skoene var jo bare lekre!! Hvor får man tak i noe slikt da mon tro?

    God helg til deg også Barbro, og takk for hyggelige kommentarer om hytten min:)

    SvarSlett
  9. Søt katt, både på fotografiet og på stoffbildet ditt :)

    Ha en god helg, klem :)

    SvarSlett
  10. Lekkert-lekkert-lekkert!

    Jeg har også data (og mobil!) med barnemagnet.....

    Ønsker deg en riktig god helg!

    SvarSlett
  11. Nydeleg pus,nydelege smykker, kjempenydeleg puseportrett,nydeleg kjole og nyydelege sko.... Meir nydeleg kan det vel ikkje få blitt..?
    Jau, ha ei nyyydeleg helg:0)

    SvarSlett
  12. Vakkert bilde av en supersøt katt!
    Ønsker deg også en flott helg :)

    SvarSlett
  13. Heisan..

    Her var det mye fint! For et nydelig smykke..
    Nydelig kjole og tøffe sko også:))

    Ønsker deg en flott helg, klem

    SvarSlett
  14. Ja, lørdagen blir nok bra. Alltid kjekt å treffe kolleagene på en annen arena. Men jeg kvir meg til søndagen, men kommer meg nok gjennom den og.

    Liker veldig godt dette bildet ditt av katten, mulig det kommer en bestilling på det en vakker dag. Som du vet, så er jeg en kattedame.

    Ha en fin helg, vennen!

    Klem

    SvarSlett
  15. Kjempefint bilde av katten. Det må jo både katten og matmor bli fornøyd med.
    Nydelige sko og kjole. Gleder meg til lysere tider når jeg ser det. Men det nærmer seg styggfort nå!
    Deilig. Ha en fantastisk helg.

    SvarSlett
  16. Pusen er jo bare så skjønn og bildet imponerende flott! Jeg elsker fargene, de er så harmoniske og behagelige! Og den kjolen og de skoene var utrolig fine. Oppsummeringen er at det er helt nydelig alt sammen *hihi* Ha en herlig helg, Barbro!:) KLem Heidi

    SvarSlett
  17. Flott kjole og sko. Smykket er jo berre lekkert. Fint bilde du har laget også.
    God helg

    SvarSlett
  18. Som katt elsker kan jeg bare si att dette var helt nydelig! Og katten er jo bare helt skönn.
    Du er en riktig kunstner du Barbro.
    Önsker deg en herlig lördag klem til deg vennen!

    SvarSlett
  19. Du er bare helt utrolig RÅÅÅÅÅ med de vakre bildene dine :)

    Nydelig kjole og sko!!!
    Og takk for herlige kommentarer :)
    Ha en fin helg da :)

    Klem fra Anett :)

    SvarSlett
  20. Nydelig bilde av nydelig katt. Ble veldig misunnelig på Container-kjolen. :)

    SvarSlett
  21. Alt på disse bildene var jo nydelig:) "begge" pusen, smykket, armbånd, kjole og sko.

    SvarSlett
  22. Kjempeskjønt pusebildet.
    Kan forstå at Randi ble happy.
    Du får det til du Barbro !! God helg i heimen med morsdag og det hele.

    SvarSlett
  23. Så fint bilde det ble an den søte pusen! Kjempefine farger i bildet.

    Ønsker deg en fin dag i dag! :)
    Klem

    SvarSlett
  24. Så fint kattebilde:) Likte fargene i bildet!!
    Håper du har hatt en fin morsdag! Ha en fin kveld videre! Klem

    SvarSlett
  25. hei hei,
    Utrolig! flott bilde av pusen - og så morsomt med hjertesmykke. Helt herlig!
    Nydelige sko du har funnet også.
    Jeg har også en konfirmasjon til min "lille" niese i vår og har lyst til å gjøre noe lignende - takk for godt tips!
    Nå er jeg ferdig med min utstilling - pumpa men veldig fornøyd... )
    Ny uke og nye muligheter i morgen.
    Klem fra meg

    SvarSlett