mandag 21. juni 2010

Sommersalg hos Barbro


Sommersalget er over oss, og jeg hiver meg på bølgen, og slår jammen meg til med et lite salg jeg og. Et aldri så lite oppryddingssalg. Nå klinger oppryddingssalg heller kjipt, spør du meg, men ta nå en liten titt likevel:-)

Bildet av klovnedamen med ramme fra Bruka (23x23 cm) kostet før kr. 430, og selges nå for kr. 300,-. SOLGT 



Vimpelrekke med 13 vimpler (måler ca. 2,5 m) til den latterlig lave sum av kr. 170,-. Her snakker vi SALG altså:-) SOLGT


Her i utstrekt tilstand...


En lite tekstilbilde som f.eks. kan brukes som applikasjon på barneklær, 8,5x11,5 cm til kun kr. 100,-. SOLGT


Til slutt nok en liten klovnedame. Uinnrammet, men med passepartout, 13x18 cm. Før kr. 250,-, nå kr. 160,-. SOLGT

Føler du at dette er et salg du absolutt ikke kan gå glipp av, er det bare å sende meg en mail. Mailadresse finner du oppe til høyre på siden.

Ha en fin dag - med eller uten sommersalg:-)

17 kommentarer:

  1. Lykke til med salget skjønne Barbro !
    Koselig å treffe deg i går du ser strålende ut.
    Sommer klem fra provinsen.

    SvarSlett
  2. Lykke til med sommersalg:) Fine ting du har laget:)

    SvarSlett
  3. STORE lykkeønskninger for salget;) Regner med at varene kommer til å gå unna som varmt hvetebrød!!!

    SvarSlett
  4. Hei hei. Jeg kjøper gjerne det bildet til å sy på kjoler . Hilsen Hege Austad Nordeng hegesmaleverksted@c2i.net

    SvarSlett
  5. Klovnedamen i passepartout til meg.

    SvarSlett
  6. Ikke rart de går unna-så fine ting:-)
    Har sydd en kjole til Mille, men har ikke hjerte til å bruke opp broderiet jeg kjøpte av deg..-må spare det liitt til!
    Tusen takk for koselig hilsen til englebarna:-)
    Ha en fin,fin dag snuppis:-)
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  7. Vimpelrekke med 13 vimpler (måler ca. 2,5 m) til den latterlig lave sum av kr. 170,-. Her snakker vi SALG altså:-)
    denne vil jeg ha! Kontakter deg også pr mail

    SvarSlett
  8. Jeg ble den heldige "vinneren" av bildet med ramme på og jeg er superfornøyd!

    Jeg kan godt forstå at Barbro sine saker og ting går som varmt hvetebrød

    Ha en fin dag!

    klem

    SvarSlett
  9. Jeg er tydeligvis for sent ute, for jeg skulle gjerne hatt et eller annet motiv til å sy på et skjørt eller jakke.

    Ikke rart det går unna. Her er det ikke snakk om SALG - her er det jo GI-BORT priser.

    Klem fra mamsen

    SvarSlett
  10. Ikke rart dette for avgårde!

    Ha en superduper dag og klem fra meg;)

    SvarSlett
  11. Det var et kjpt salg hi hi, ikke rart med alt det fine du lager:)

    SvarSlett
  12. Titta som snarest innom i morrest før jobb, men rakk ikke å skrive noe som helst - og nå er det aller meste utsolgt :-) Ikke rart - det er skikkelig flotte ting du lager.

    Ha en flott tirsdagskveld og klem fra Siv

    SvarSlett
  13. Barbro, du Barbro! Du trenger å øve deg mer på dette med butikk, skjønner jeg! Det gjør ikke noe om varer du legger ut i butikken ikke blir solgt innen et par timer! Jeg trur sånt er ganske vanlig. Kanskje blir varer liggende i butikken i opptil flere uker før de blir solgt. Også vanlig.
    Du gir bort, donerer, og kutter priser. Neste gang du fyller opp butikken må du ha litt mer is i magen!
    Ha en flott kveld, du fantastiske kvinne! ;)

    SvarSlett
  14. Jommen va det sommersalg! Alt solgt med en gang! Forståelig, spør du meg :)) Ha en riktig god natt! Klem

    SvarSlett
  15. Herlig salg av nydelige ting! Neste gang skal jeg være raskere :)

    Men fikk noen ideer om bruk av de små bildene som spplikasjon. Kommer tilbake til dge når syrommet er klart og jeg kan sy mer igjen... :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  16. Å så masse lekkert. Jeg kunne godt tenkt meg den vinpelrekken. Synn den allerede var solgt, men gi meg gjerne ett lite hint om du selger flere.
    Ønsker deg en fin St.Hans og håper på godt vær.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  17. Jeg fikk quiltebladet i går. Jeg leste om deg og tenkte stolt at jeg kjennr deg litt.
    Kjempefin artikkel og vakre arbeider.

    Hilsen Sol

    SvarSlett