mandag 8. oktober 2012

Lurt tips


Jeg holder på å lage til en liten bildevegg i stuen, og her kommer et lite tips når man skal henge opp flere bilder ved siden av hverandre.

 Slå en spiker gjennom en treplate eller list og heng bildet som skal på veggen på denne.


Når du har funnet ut hvor du vil ha bildet, så trykker du bildet mot veggen - og spikeren vil lage et lite hull sånn at du vet akkurat hvor du skal banke inn opphenget til bildet. Jeg tror jeg så dette tipset hos Sinnasnekkeren, og synes det var utrolig enkelt og smart. 

(Listen min ble litt i smaleste laget, så når jeg skal ta for meg resten av bildeveggen, så skal jeg ha en som er enda bredere. )

Bildevegg in progress

Ikke noe problem lenger å henge opp bilder pent på rekke og rad:-)

21 kommentarer:

  1. Så smart! Takk for tips, jeg har en del hull i veggen for å si det sånn, he he.

    SvarSlett
  2. Smart. Takk for at du deler.
    Klem

    SvarSlett
  3. For et enkelt , men genialt tips! Takk!!!!

    SvarSlett
  4. Så supert tips:)takk!!

    SvarSlett
  5. For et genialt tips!!
    Takk:))

    SvarSlett
  6. Så smart! Herved notert bak øret.
    Ellen :)

    SvarSlett
  7. Ja den er genial den der, og så enkel!

    SvarSlett
  8. Ja, det tipset snappet jeg også opp via Sinnasnekker'n!
    Smart ;)
    Man har da alltid noen bilder som skal opp hi, hi.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  9. Supert triks! Akkurat det jeg trengte i dag da bildene skal opp!
    Julie

    SvarSlett
  10. Smart... takk for tipset:)

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  11. kjempelurt! enkle triks som funker, ja det liker vi!

    SvarSlett
  12. Smart!
    Fin bildevegg :)
    Vil du vinne et års-abonnement på BoligPluss til deg selv eller en venn
    kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette ♥

    SvarSlett
  13. Dette er så smart,skal göre så når vi flytter neste gang og alle bilder fra sverige skal opp.Det blei veldig fint hos deg! Klem

    SvarSlett
  14. Veldig smart triks! Må se å få laget meg en bildevegg jeg også, veggene her hos meg er nokså tomme og triste! Takk for at du vil være med på giveaway hos meg, lykke til! :) *♥*

    SvarSlett
  15. Genialt smart - takk for tipset :)
    Ha en fortsatt fin uke Barbro!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  16. Lurt! For jeg HATER å henge opp bilder siden det ofte blir skakt og ikke som planlagt.

    SvarSlett
  17. Hei Barbro :)
    Så lurt, tusen takk for tips :)
    Her hos meg er det ennå ikke
    kommet opp så mye bilder, da
    vi ikke vil lage unødvendige
    hull og merker i tapeten - men
    dette tipset skal jeg ha med
    med... Flotte inneværsysler du
    holder på med også under her.
    Koselig og inspirerende å se
    inn her til deg :) Ønsker deg
    en fortsatt fin uke. Klem fra
    Mette

    SvarSlett
  18. Så genialt tips, det skal jeg virkelig benytte neste gang det skal opp bilder her :)
    Bildeveggen din ble kjempe fin, liker miksen av forskjellige rammer og farger :)
    Ha en fin kveld, klem fra Marit

    SvarSlett
  19. Kjempesmart! Dette tipset skal eg huske på neste gong eg skal henge opp bilder. Med meg har det lett for å bli nokre ekstra spikerhol når eg skal henge opp noko:-) Takk for at du deler!

    SvarSlett