lørdag 26. januar 2013



Jeg jobber jo defintivt best under press og begynte å sy pelsvesten som veslesnuppa hadde ønsket seg i de små morgentimer. Sånn at den var klar til dagens bursdagsbesøk.

Vesten er sydd i pelssstoff fra Stoff og Stil. Mønsteret er selvkomponert. Rundt ermeåpningene er det sydd på et skråbånd i sateng, og vesten holdes sammen med sløyfebånd i sateng. Jeg synes kombinasjonen av blank sateng og pelsstoff er grådig fint. Det ser litt eksklusivt ut liksom.

Litt tilbehør hører også med når vi damer skal på fest, så veslesnuppa fikk et hjemmelaget hårbånd og. Hårbåndet er laget av en bred stretchblonde. Alltid kjekt å pynte seg litt:-)

11 kommentarer:

  1. Den vesten var rålekker.
    Er ikke det pelsstoffet vanskelig å sy i?
    Tenker snuppa følte seg fin på fest i dag:)

    SvarSlett
  2. Nydelig vest! Den må hun være stolt over:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Lekkert!!

    Lager du en i str. hest også eller??

    Ha en finfin helg!

    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempefin ble den!!
    Pels er et undervurdert stoff synes jeg :))
    Tipper mottakern var veldig fornøyd der hun trippet avgårde til bursdag :)
    FLINK mamma er du :)

    KLEM

    SvarSlett
  5. så skjønt... :) ser knallfin ut... er enig med sammensetningen... ser veldig eksklusivt ut... :)
    Jeg har akkurat sendt bestilling til stoff og stil nå... gleder meg til å komme igang!! ;)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  6. Så nydelig vest,du er så flink og kan tenke meg ho blei veldig fin da ho gjekk i bursdag;)
    Skulle ønske eg kunne sydd eg og litt,så masse fint ein kan trylle fram.
    Fin søndag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  7. Så fiiin vest:)
    Har sagt det mange ganger før, datteren din er så heldig som har en så flink mamma:))

    Ha en fin fin kveld ♥

    PS: er på insta, men helt i startfasen, har ingen bilder ute enda, haha:))

    SvarSlett
  8. Det så eksklusiv ut ja, og sikkert knallfin til veslesnuppa :-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  9. Damen i huset er tydeligvis ikke rådløs samme hva det gjelder. Nyyyyyydelig vest!

    SvarSlett
  10. Så flink du er (nok engang). Min datter hadde vært en meget lykkelig jente om jeg har klart å fikse til noe slikt! Mitt i blinken :)

    Ellers har jeg vært veldig treg med tilbakemelding vedr treffings, og beklager det! Har selvsagt lyst på nytt treff :) Uken som kommer er fullbooket, men etter det er jeg klar! Kjempeklar :)

    SvarSlett
  11. Lekker! Niåringen her i huset hadde blitt vilt begeistra for en slik en.

    SvarSlett