onsdag 28. august 2013

Alt i orden

Det er mulig at det ikke akkurat er påfallende synlig for omgivelsene, men jeg liker egentlig å ha system og orden. Derfor elsker jeg esker. Fine esker.


I sommer gikk jeg litt bananas da Notabene hadde salg på esker. Nordlendingen var vel ikke helt fornøyd med at full bil ble stappet enda fullere - av tomme esker - da vi skulle hjem fra ferie, men man kan da ikke la et godt tilbud gå fra seg heller:-)


Selvfølgelig kan man kle skoesker eller lignende med stoff eller fint papir, som jeg har gjort med esken øverst, men av og til er det nå grådig greit å kjøpe de fiks ferdige:-)

 Den rosa treboksen er forøvrig et Fretexfunn fra i sommer og var opprinnelig umalt. Jeg er alltid på utkikk etter denne typen bokser på loppemarked og Fretex. De er supre til oppbevaring og med litt maling blir de fine å se på også.


Elefanten har forresten blitt malt i samme farge som treboksen. 

Nå gjenstår bare å merke alle eskene og boksene til veslesnuppa, så man vet hva som ligger inni. Det kan jo være ganske greit:-)


Ha en fin dag!

7 kommentarer:

  1. Ja, pene esker vil vi ha! Kan vel aldri få nok av de. Så lekker denne kommoden var, er den også et bruktfunn?
    Fin dag til deg!
    smil fra Karna

    SvarSlett
  2. *Sukk* Så mange lekre esker...

    SvarSlett
  3. Det er bedre med system i rotet, enn rot i systemet :)
    Liiiiker de fine boksene & fine fargene dine!
    Går i mye bokser her og!
    Og det lille skapet på bildene - det er S Å fint :)
    Bydde på et maken i går, håper det blir mitt :)



    SvarSlett
  4. Her var det mange fine bokser! Eg er også glad i fine bokser:-) Og så likte eg utruleg godt skuffene du har tapetesert fronten på, det var kjempelekkert!

    SvarSlett
  5. Kan aldri ha for mange esker, iallefall når de er så lekre som disse ;-)

    Fin dag til skjønne deg :-)

    SvarSlett
  6. For en orden da,lekkert. :) Likte så godt
    hønebildet i forrige innlegg,det var kjempefint.:)
    Klem.

    SvarSlett