lørdag 14. september 2013

Lyspunkt



Joda, høsten har sine lyspunkt den og. Det er liksom ekstra kos å holde på med håndverkssysler når regnet pisker mot ruten. Ja, til og med strikking blir kjekt når høsten setter inn:-)

Jeg har en liten bok hvor jeg noterer ned ideer og inspirasjon til nye prosjekter, for det er jo så mye jeg har lyst til å gjøre, og da er det greit med en notatbok å skrible i, sånn at ting ikke går i glemmeboken.


Og etter å ha kikket i skuffer og skap, er det bare å fastslå at lageret av ting og tang til hobbyprosjekter fremdeles er ganske rikholdig, så da er det bare å hive seg rundt å få brukt opp litt:-)

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se alle prosjektene dine:-) Du er så dyktig!
    Klem og god helg!

    SvarSlett
  2. Lurt med idebok! Eg har ei i nattbordsskuffa, ideane kjem ofte etter at eg har lagt meg:-) Du lager så masse fint, blir veldig inspirert av deg!

    SvarSlett
  3. Hei hei!! tusen takk førr alt skryt av butikken!! så bra at du e fornøyd med tonemeloneputa :-) du e hjertelig velkommen tilbake, og kos dæ med alle prosjektan du har på lager til høsten! Æ har etpar prosjekta på gang, men de dreie sæ førr det meste om ting i butikken hehe!! Go helg, og klem fra mæ!

    SvarSlett